Kategorie

Informace

Odběr novinek

Obchodní podmínky


Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.malycipisek.cz
Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

1. Kontaktní údaje:

Provozovatel a odpovědná osoba:
Martina Kvapilová
Přílepy 315
769 01 Holešov
Česká republika

IČO: 01337475

DIČ: CZ7861234139

Zapsaná: Živnostenský list vydal živnostenský úřad v Holešově
Číslo jednací: ŽÚ/29/3509/13/V

Telefon: +420 724 029 922
E-mail: info@malycipisek.cz

Kamenný obchod:
Malý Cipísek
--------------------
Dlouhá 4216
760 01 Zlín
Otevřeno: pondělí až pátek 9,30-17,30h, sobota 9-12h
- Zde je možno po předchozí domluvě osobní vyzvednutí, objednaného zboží bez poštovného.


Provozní doba internetová www.malycipisek.cz
Pracovní dny:9-15h

Může se stát, že nebudeme přítomni, prosím zanechejte nám SMS nebo email.


2. Informace

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online,v případku technického výpadku pak nejpozději do 48h. Toto máme zajištěno na Prodejně Malý Cipísek Zlín Dlouhá 4216.


Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Vážení zákazníci, prosíme o důkladné prostudování obchodních podmínek dle nového občanského zákoníku.
Berte prosím na vědomí, že :

Dostupnost zboží je doba uvedená v pracovních dnech, dokdy je zboží běžně dodáváno dodavatelem k nám na provozovnu.

Dostupnost zboží je pouze ORIENTAČNÍ, vždy záleží na dostupnosti zboží u dodavatele.
Zboží, které je SKLADEM expedujeme během 1- 7 dnů.
Zboží NA OBJEDNÁVKU (u zboží je uvedena dostupnost ) doručujeme v rozmezí 7-21 pracovních dnů .

Přesto, že je u zboží na našem webu uvedena dostupnost (7-21 dní) nebo skladem u dodavatele, může se stát, že zboží bude již u výrobce či dodavatele vyprodané. Bohužel nelze ohlídat, zda je veškeré nabízené zboží, které nemáme aktuálně skladem, dostupné i u naších dodavatelů. Aktuální skladovou dostupnost Vám rádi na dotaz sdělíme. Automatické aktualizace nabídky na webu provádíme až v nočních hodinách, tudíž se může stát, že zboží, které bylo přes den skladem u dodavatele, je již vyprodané.O této zkutečnosti vás budeme informovat emailem.

Zákazník je srozuměn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu lišit od barev zboží ve skutečnosti.
U textilu je zboží vyhotoveno strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru. Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jak na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

3. Doručování


Prodávající odešle zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 pracovních dnů po uhrazení objednávky nebo nejpozději do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky při platbě na dobírku, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání.

Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, odešle prodávající kupujícímu společně se zbožím.
Doklad – fakturu, posílá prodávající kupujícímu emailem při odesílání zboží.


4. Cena a způsob doručení


Zboží je standardně dodáváno prostřednictvím České pošty v rámci ČR.
Platba předem - 120 poštovné a balné.
Platba dobírkou – 170 poštovné a balné.

Zboží nad 5cm výšky dodáváno prostřednictvím PPL v rámci ČR.- přijde Vám informační email o změně doručovatele
Platba předem - 120 poštovné a balné.
Platba dobírkou – 170 poštovné a balné.

Vybrané zboží, převážně autosedačky, kočárky, nábytek, je zboží doručováno výhradně Přepravou PPL
v rámci ČR.U tohoto zboží nejde vybrat jiný způsob doručení.
Platba předem – 200kč poštovné a balné
Platba dobírkou – 250kč poštovné a balné

Cena doručení zásilky prostřednictvím ČP nebo PPL na Slovensko je 299,- Kč, bez ohledu na výši nákupu (akci dopravné zdarma zde nelze uplatnit).


V případě, že kupující zboží nepřevezme ani neodstoupí od smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami, má prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží, jakož i dalších nákladů, které mu z důvodu nepřevzetí zboží kupujícím vzniknou.

POZOR!!! PŘI NEPŘEVZETÍ NEBO NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY BUDE ZÁKAZNÍKOVI ÚČTOVÁN MANIPULAČNÍ POPLATEK VE VÝŠI 200,-Kč, SPLATNÝ DO 7 DNÍ OD UPOZORNĚNÍ NA NEPŘEVZATOU ZÁSILKU PŘEVODEM NA NÁŠ ÚČET. NEZAPLACENÉ MANIPULAČNÍ POPLATKY BUDOU PŘEDÁNY SPOLEČNOSTI, KTERÁ SE SPECIALIZUJE NA VYMÁHÁNÍ DLUHŮ. ZDE JIŽ TENTO POPLATEK BUDE ČINIT 800,-Kč + VZNIKLÉ NÁKLADY. 

Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik doručení zboží kupujícímu v souladu s kupní smlouvou. Bezdůvodné odmítnutí zboží kupujícím se nepovažuje za nesplnění povinnosti dodat zboží ze strany prodávajícího. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a případné závady neprodleně oznámit přepravci. Odmítnutí převzít zásilku z důvodu poškozeného obalu se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje, že zásilka zboží splňovala veškeré náležitosti a bere na vědomí, že reklamace zboží z důvodu porušení obalu zásilky již není možná, reklamaci poškození zboží přepravou (zjištěnou až po vybalení zboží) je možno uplatnit do 2 dnů od převzetí zboží.
O předání zásilky k přepravě Vás budeme informovat elektronickou poštou.

5. Platební podmínky

Kupující má možnost zaplatit kupní cenu za zboží prodávajícímu jedním z níže uvedených způsobů:

- platba v hotovosti - při zasílání zboží na dobírku řidiči přepravní služby nebo při osobním vyzvednutí na provozovně

- převodem na účet prodávajícího vedený u České Spořitelny: číslo účtu je   4059349379/0800
- vždy prosím uveďte variabilní symbol, který vám bude zaslán emailem při fakturaci.

- platba dobírkou - V případě platby na dobírky je účtován vyšší poplatek viz cena za doručení.

6. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy


Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání zákazníkovi do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu nebo přímo dodavateli(to prodávající upřesní po dohodě se zákazníkem) (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího,(porušený obal, poškozené zboží, opotřebované zboží) je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky:
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání zákazníka a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíšeno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit.


7.Práva a povinností z vadného plnění


a) Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.


b) Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci
• bezplatné odstranění vady opravou
• přiměřenou slevu z kupní ceny
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Použité zboží nelze reklamovat ani vrátit.


8. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku.
Učiní tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis (foto) závady.Vypíše se REKLAMAČNÍ PROTOKOL.

Reklamační protokol

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat telefonicky, e mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


9. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv. náklady.

10. Ostatní
Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.